Вітаю. Ярослав, на цій сторінці мого блогу, ти зможеш знайти всі матеріали і завдання до уроків географії.
26 квітня
1. Перевіримо твої знання з теми "Торгівля" Тест відкритий до 19.00 п'ятниці (30.04).
2. Тема уроку:Туризм в Україні. Чинники розвитку. Міжнародний туризм.
3. Переглянь відеоурок та опрацюй
текст параграфа 42 і конспект під відео.
Рекреаційні ресурси — природні й природно-технічні об’єкти та яви-
ща природи, які мають комфортні властивості для відновлення фізичних,
духовних і нервово-психічних сил людини.
Види туризму:
За статусом: міжнародний, внутрішній
За метою: рекреаційний (відпочинок), лікувальний, пізнавальний (екскурсій-
ний), релігійний, сільський, діловий (бізнес -, конгрес -, виставковий туризм та
ін.), етнічний тощо
За способом проведення часу: активний (спортивний, пригодницький тощо),
пасивний («пляжний»)
За формою організації подорожі: індивідуальний, груповий
За віком учасників подорожі: дитячий, молодіжний, дорослий, людей похило-
го віку
За масштабами: локальний, регіональний, міжрегіональний, світовий
За терміном відпочинку: нетривалий (вихідного дня або кінця тижня), стан-
дартний (один-два тижні), тривалий (місяць і більше)
Розбудова готельно-ресторанної мережі та облаштування пам’яток культури й мистецтва для прийому туристів є основою розвитку туризму. Особливо важ-ливо розвивати транспортну доступність відповідних туристичних місць.
4. Переглянь відео ЗІ ЗВУКОМ (записувати нічого не потрібно).
5. Ознайомся з об'єктами світової спадщини ЮНЕСКО України
Д.З. Опрацювати параграф 42 та 43 (або ж матеріали на цій сторінці блогу).
12 квітня
Чекаю презентацію (Д.З) на електронну пошту arinakravcenko69@gmail.com або у Viber.
1. Ярослав, ознайомся з таблицею. Спробуй усно відтворити її в пам'яті.
2. Опрацюй тему: "Транспорт світу" та "Транспорт України"за допомогою відео та параграфів 38-39 (до наступного понеділка). У 19.04. напишемо контрольний тест на тему: "Транспорт". Уважно розглянь колові діаграми. Зверни увагу на найбільші морські порти світу, аеропорти...
Запам'ятай найголовніше.
3. Ти ознайомився з різними видами транспорту. Маєш нагоду попрацювати з цікавою інтерактивною вправою. Тоді до роботи.
ВПРАВА ТУТ
ВПРАВА ТУТ
4. А зараз, виконай інтерактивні вправи
(для виконання натискаємо на стрілочку в правому нижньому кутку)
18 січня
1. Повтори електроенергетику України та світу. Виконай тест протягом уроку. Маєш лише 1 спробу і 12 хв часу. Успіху.
2. Розглянь карту розміщення електростанцій в Україні. Уважно вивчи легенду.
3. Потренуйся знаходити найбільші електростанції за допомогою інтерактивної вправи
25 травня БІОЛОГІї
1. Повтори матеріали минулого уроку та виконай тест 25 травня до 20.00. Картинки в тесті стануть твоїми помічниками. ТЕСТ ТУТ
2. Тема: "Розмноження та розвиток людини". Ярослав, протягом тижня знайди час, щоб переглянути наступні відеоуроки. Тема складна і водночас необхідна.
25 травня ГЕОГРАФІЯ
1. Підготуйся до контрольного тестування з теми "Населення". ВИКОНАТИ ОБОВ'ЯЗКОВО. Тест містить 43 питання. Повтори такі поняття та терміни, користуючись відеоуроками, підручником та конспектами:
демографічна політика,
діаспора,
густота населення,
урбанізація,
субурбанізація,
механічний рух,
природний рух,
демографічний вибух, демографічна криза,
депопуляція,
джентрифікація,
старіння нації,
типи відтворення населення,
демографія,
міграції,
трудові ресурси,
економічно активне населення,
світові релігії,
міста-мільйонники України,
мегаполіси,
мовні групи,
національні меншини.
ТЕСТ ВИКОНАТИ до 25 травня 20.00. ТЕСТ ТУТ
18 травня БІОЛОГІЯ
1. Сьогодні знайомимося з поняттям "імунітет". Переглянь відео, які допоможуть розібратись в цій непростій темі.
2. ВІЛ - СНІД!!! Ти точно чув про це, але що це з точки зору біології? Давай з'ясуємо
3. Чи маєш ти алергію? Що це таке?Як вона може проявлятися? Чому? Розібратися допоможе наступне відео
4. Якщо цієї інформації для тебе замало, тоді прочитай параграфи 56-57 у підручнику.
5. Д.З.Голосовим (можна текстовим) повідомленням у вайбері дай відповіді на питання теста з підручника с. 258 і с. 263. Їх там по 2. Наприклад: с.258 1-Г, 2-Д...
18 травня ГЕОГРАФІЯ
Релігійний склад населення України
1. Переглянь навчальне відео з 1хв 22с і до кінця. Д.З. у відео -тебе не стосується.
2. Виконай інтерактивну вправу за посиланням
https://learningapps.org/11444126
3. Прочитай текст параграфа 57. Уважно розглянь таблицю в ньому та карту.
4. Преглянь відеоурок. Д.З. у відео (не записувати)
5. У понеділок (25.05) пишемо тест по релігійному складу населення та трудових ресурсах.
12 травня БІОЛОГІЯ
1. Переглянь відеоурок на тему "Гуморальна регуляція. Гормони". Всі відповіді на питання давати УСНО.
2. Спробуй опанувати матеріал теми "Залози внутрішньої та змішаної секреції" у вигляді казки. Намагайся їїпереказати.
3. Виконай інтерактивні вправи. Вправа
1 ТУТ
2ТУТ
12 травня ГЕГОГРАФІЯ
1. Переглянь відео. (КОНСПЕКТ НЕ ПИСАТИ)
Національний склад населення України
2. Тобі таблицю не писати.Опрацювати параграф 55. Ще раз переглянути відеоуроки.
04 травня БІОЛОГІЯ
1. Переглянь навчальне відео
2. Хто ти за хронотипом? Напиши мені у вайбері.
3. Ще один ролик для тебе на тему "Гомеостаз і регуляція функцій організму"
4. Вивчи термін "гомеостаз". Запам'ятай основні системи гомеостазу та їх функції.
04 травня ГЕОГРАФІЯ
1. Вітаю. Сьогодні ми розглянемо тему "Міські і сільські населені пункти". В презентації озвучила найголовніші аспекти цієї теми. Перегляньте і послухайте до кінця.
2. Коротко дай відповіді на питання у повідомленні (вайбер), пронумерувавши їх вертикально (питання НЕ переписувати). Надіслати до 15:00.
Географічний диктант
1)Найбільша за кількістю населення країна світу
2) Різниця між кількістю людей, які народилися і тими, що померли
3) Переміщення населення через адміністративні чи державні кордони, пов’язані зі зміною місця проживання, назавжди чи на певний період
4) Частина народу, що перебуває за межами країни свого походження.
5)Висока густота населення України спостерігається в таких областях:
6) Що є характерим для України: демографічний вибух чи «старіння нації».
7) Назвіть область України де додатній приріст населення.
8)Як розраховується густота населення (словами чи формулою)
9) Найбільш густозаселеною країною Європи
10) Відносно компактна територія,на якій розташовані житлові будівлі з обслуговуючими їх мережами для забезпечення постійної життєдіяльності людей
3. Продовжуємо вивчати населення.
4. Д.З. З презентації, або з параграфів 52 і 53 запам'ятай терміни :
урбанізація
хибна урбанізація
деурбанізація
27 квітня БІОЛОГІЯ
1. Повтори умовні та безумовні рефлекси за матеріалами минулого уроку, опрацюй відео (нижче) та виконай тест (до 12.00 четвер )
ТЕСТ ТУТ :
2. Опрацюй навчальне відео
3. Разом виконаємо практичну роботу. Приготуй ручку та листочок. Слухай уважно.
27 квітня ГЕОГРАФІЯ
1. Повтори матеріали минулого уроку (відео та параграфи 49-50) та виконай тест (до 12.00 вівторка)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=377791
2. Повтори
Вік і стать — найголовніші чинники, що мають вплив на склад населення. Дані населення стосовно віку й статі затребувані практично в усіх сферах суспільного життя.
Приміром, дитина ще не з’явилась на світ, проте відомості щодо чисельності жінок різного віку й рівень народжуваності минулого року допоможуть досить чітко визначити, скільки буде новонароджених на певній території в певному році. їхня чисельність дозволяє оцінити на найближчу перспективу потреби в кількості місць (ліжок) для вагітних і породіль, лікарів-акушерів. Немовлятам та їхнім матерям потрібні не тільки медичні послуги, але й дитячі візочки, ліжечка, підгузки, дитяче харчування. Цією інформацією користуються фірми і підприємці, які займаються виробництвом та продажем товарів для немовлят. Ці дані потрібні для фонду соціального страхування для планування своїх витрат для виплати допомоги при народженні дитини.
Відомості про кількість дітей більш старшого віку необхідні для оцінки потреб у дошкільних навчальних закладах, лікарях- педіатрах, дитячій одежі та взутті, дитячих книжках та іграшках. Перелік сфер використання даних щодо кількості населення подальших вікових груп дуже великий. Це — школи та інші освітні заклади, армія, житлове будівництво, виробництво товарів, надання послуг, медична допомога, пенсійне забезпечення та багато- багато інших.
Статевий склад населення — це співвідношення кількості чоловіків і жінок, що залежить від біологічних, історичних і соціальних причин. Загалом у світі чоловіків трохи більше, ніж жінок. Серед країн, де переважає чоловіча половина населення, — Китай, Індія, Туреччина. Переважання чоловіків у цих країнах зумовлено історично несприятливим становищем жінок (ранні шлюби, численні й ранні народження дітей, особливості ментальності і т. п.) У світі з розвитком цивілізації існує загальна тенденція до зростання середньої тривалості життя, але серед країн цей показник істотно відрізняється.
3. Виконайте цікаву інтерактивну вправу та відправ мені результат за допомогою скріна у Viber.
4. Сьогодні ти познайомися з таким поняттям, як "механічний рух населення". Іншими словами, мова піде про міграції. Уважно вивчи презентацію.
Механічний рух населення. Українська діаспора
Українська діаспора – це перебування українців поза етнічною територією в результаті добровільної чи вимушеної еміграції.
Українська діаспора складає до 16-20 млн. чоловік.
Українську діаспору ділять на Східну та Західну.
5. Продовжуємо вивчати населення світу і України. Перегляньте відеоурок. Законспектуйте найголовніше.
6. А зараз, виконай невеличку інтерактивну вправу. Це займе не більше хвилини твого часу.
7. Д.З. Переглянь ще раз відеоуроки та опрацюйте параграф 51 (особливу увагу зверни на карту с. 269.), 52 до с.277 (сільські і міські населені пункти - НІ)
13 квітня БІОЛОГІЯ
1. Переглянь відео
2. Виконай дослідницький практикум
13 квітня ГЕОГРАФІЯ
1. Доброго ранку, Ярослав. Сьогодні розпочинаємо вивчати тему "Населення". Прослухай урок про кількість населення в світі та Україні.
2. Записала для тебе відео на тему: "Статево-віковий склад населення світу та України". Прослухай його. Слідкуй за слайдами.
3. Перед наступним уроком переглянь ще раз ролики. Вивчи ключові поняття та теоретичні дані.
06 квітня ГЕОГРАФІЯ
1. Повтори параграфи 46, 47.
2. Переглянь відео про природно-заповідний фонд України (мінімум 2 рази)
3. Виконай інтерактивну вправу (за посиланням). Зробив помилку? Все гаразд. Спробуй ще.
https://learningapps.org/2237614
4. Виконай підсумковий тест на тему: "Природокористування" до 11.00. Успіхів. Перейти за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=187145
06 квітня БІОЛОГІЯ
1. Повторимо матеріали минулого уроку за допомогою перегляду відео
2. Пригадай, про що ми розмовляли минулого уроку? Будова та функції спинного мозку охарактеризовані в параграфі 36, а в 37- будова та функції частини головного мозку. Вже опрацював ці матеріали?
Тоді будь готовий відповісти на питння: (УСНА ВІДПОВІДЬ ЧЕРЕЗ VIBER о 11.00)
1. Яка функція спинномозкової рідини в спинному мозку людини?
2. В чому суть провідникової функції спинного мозку?
3. Яка функція шлуночків заповнених рідиною всередині головного мозку?
4. Головна функція мозочка?
5. На які частини поділена стовбурова частина головного мозку?
6. Яка частина головного мозку відповідає за міміку, жування, поставу та рівновагу?
3. Переглянь пізнавальний ролик
4. В цій презентації розповідається про профілактику захворювань нервової системи. Переглянь і прочитай.
Комментариев нет:
Отправить комментарий