Вітаю, мої хороші. Від нині всі домашні завдання з географії та матеріали до уроків зможете знайти на цій сторінці мого блогу.
07 травня
1. Перегляньте та виконайте завдання з відеоуроку. Конспект мати до наступного уроку (2 виконані задачі обов'язково). Відео записувала минулого року, тому УВАГА! число 7 травня, а не 8.
2. Д.З. Опрацюйте конспект у зошиті (візьміть його з собою на урок 6 б +6 б усна відповідь) та параграф 60. Повторити 59. Підготуйтесь до усного опитування за двома параграфами.
27 квітня
1. Чи добре ви повторили тему "Біосфера"? Зараз перевіримо за допомогою тестування. Маєте лише 1 спробу і 15 хвилин часу.
2. Повторимо природні зони Землі та їх мешканців, за домомогою інтерактивних вправ
20 квітня
1. Виконайте інтерактивну вправу за матеріалами минулого уроку
2. В зошит запишіть (або з відео)
20 квітня
Природні комплекси. Географічна оболонка
Природний комплекс — це ділянка земної поверхні, для якої характерні певні природні компоненти, що перебувають у складній взаємодії.
Найбільшим природним комплексом Землі є географічна оболонка.
Географічна оболонка — природний планетарний комплекс; оболонка, у межах якої стикаються, взаємопроникають і взаємодіють верхня частина літосфери, нижня частина атмосфери, гідросфера та біосфера.
Основними властивостями географічної оболонки є
-цілісність,
-ритмічність
-зональність.
Прочитай
Цікава інформація
Видатний англійський учений Чарльз Дарвін якось сказав, що завдяки кішкам в Англії ще не перевелись баранячі котлети. На перший погляд здається незрозумілим, який зв’язок існує між кішками та вівцями. Виявляється, миші знищують джмелів (точніше, їх гнізда). Джмелі — єдині запилювачі червоної конюшини. Отже, там, де немає джмелів, конюшина не росте. Конюшина — головний корм для овець. А значить, де багато кішок, там мало мишей, багато джмелів, гарні врожаї конюшини, ситі вівці та багато м’яса для котлет.
Цей смішний та незвичайний на перший погляд приклад показує, наскільки все взаємопов’язано в навколишньому світі. Всі елементи природи — і живі, й неживі — складна система пристосованих один до одного, взаємодіючих та взаємопов’язаних компонентів. Поки ця система не порушена, між компонентами існує рівновага. Невміле втручання в життя природи може призвести до непоправних наслідків. Хто ж є головним порушником природної рівноваги? Людина та її господарська діяльність, яка на сьогодні досягла таких масштабів, що її наслідки вже діють проти свого творця: страшні урагани та повені, сильні землетруси та цунамі, виникнення нових хвороботворних вірусів і бактерій.
Усього цього можна було б уникнути, якби кожен крок людської діяльності був обміркований та зважений. Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про те, як важливо людині знати закони природи та вміти прогнозувати будь-які зміни у ній унаслідок своєї господарської діяльності.
2. Переглянь відео. Уважно послухай мою розповідь. Законспектуй. (Увага!!! число не 24, а 20)
3. Конспект перевіримо у п'ятницю. Д.З. переглянути ще раз відео на блозі (56, 57 параграфи)та вивчити конспект.
16 квітня
1. Перегляньте відео. Приготуйте зошити. Запишіть
16 квітня
Грунти. Утворення грунтів. Властивості грунтів. Охорона грунтів.
Уважно слухайте мою розповідь і записуйте те, що прошу. УВАГА. Число інше (не 21, а 16)
2. Опрацюйте текст параграфа 55, повторіть 54.
09 квітня
Перевіримо ваші знання з теми: "Гідросфера" за допомогою підсумкового тесту. Маєте лише 1 спробу і 20 хвилин часу. Успіхів.
2 квітня
1. Пригадай матеріали минулого уроку та виконай інтерактивну вправу, де ти зможеш стати мільйонером)
Вправа тут
2. Опрацювали домашнє завдання на тему "Льодовики та багаторічна мерзлота"? ТАК): Тоді виконайте тест.
ТЕСТ ТУТ (12 хв)
3. Сьогодні познайомимося з наступною темою: "Підземні, термальні та мінеральні води". Перегляньте відео.
4. В зошиті запишіть
07 квітня
Підземні, термальні та мінеральні води
Підземні води — води в товщі земної кори. Для утворення підземних вод потрібні дві головні умови. Це достатня кількість атмосферних опадів і залягання водопроникних шарів гірських порід над водотривкими.
Основні типи підземних вод
Умови утворення | Живлення | Господарське використання | |
Ґрунтові води | Утворюються на першому від поверхні водостійкому шарі | Атмосферні опади, підтікання водоводів | Використовується як питна вода (будування колодязів), однак якість води може бути поганою через близькість до поверхні |
Міжшарові води | Утворюються між двома водостійкими шарами | Атмосферні опади | Використовуються для водопостачання, вирізняються високою якістю; мінералізовані води використовуються для лікування |
5. Д\З. прочитай (або прослухай) параграф 53.
03 квітня
1. Повторимо матеріал минулого урок
22 січня
1. Добрий день. Приготуйте зошит та ручку. Ввесь матеріал уроку викладений у наступному відео.
19 січня
Через погану швидкість інтернету - урок географії розміщую на сторінці блогу. Слухайте-конспектуйте.
15 січня
1. Виконайте тест, який відповідає темі д.з. Маєте лише 1 спробу і 10 хв часу. Успіхів. ПАМ'ЯТАЙТЕ про академічну доброчесність. Всі допоміжні матеріали мають бути закритими. Користуємось лише знаннями. ДЯКУЮ.
2. Перегляньте та прослухайте навчальне відео. Законспектовуйте те, про що я проситиму
3. Д.З. Опрацюйте конспект у зошиті та відео до уроку (ще раз).
22 травня
1. Перегляньте навчальну презентацію.
2. Чи сортуєте ви вдома сміття? Що робите з використаними пластиковими пляшками? Чи знаєте ви, чому не можна їх спалювати? Спалюючи пластик - руйнуємо озоновий шар, який захищає нашу планету від ультрафіолету.
3. Уважно розгляньте наступну інформацію про період розкладання сміття
19 травня
1. В зошит запишіть
19 травня
Вплив людини на природу
ПРОЧИТАЙТЕ параграф 62 (або прослухайте)
2. Перегляньте відео
В зошиті запишіть:
15 травня
Практична робота №8 Найбільші за
площею та чисельністю населення держави світу та держави-сусіди України на політичній карті
світу.
2. Спробуйте розташувати країни світу від найбільшої до найменшої за площею, користуючись політичною картою. Вправа ТУТ(надішли фото СКРІН виконаної вправи 1б)
3. В зошиті запишіть 5 держав та їх столиць позначених літерами на контурній карті
(2, 5 б)
3. В зошиті запишіть 5 держав та їх столиць позначених літерами на контурній карті
(2, 5 б)
4. Виправ помилки. Правильний варіант запиши в зошит (записати лише те, що виправили) (4 б) Наприклад 1. Канада (Оттава)
2. ...
...
8...
2. ...
...
8...
Канада (Мехіко); США (Вашингтон);Мексика (Оттава); Бразилія (Бразиліа);Аргентина (Буенос – Айрес); Велика Британія (Париж); Франція (Лондон); Німеччина (Рим); Італія (Анкара); Туреччина (Берлін); Росія (Москва); Індія (Нью – Делі); Китай ( Пекін); Японія (Токіо); Австралія (Сідней).
5. В зошиті запиши порядковий номер питання та відповідь (питання не переписувати)(3, 5 б)
1. 1.Основна частина населення Землі проживає
в ………………………….півкулі.
2. 2. Найбільш густозаселений материк -
………………………… .
3. 3. Дві держави світу з найбільшою кількістю
населення – це - ……………………. І ……………………. .
4. 4. Населення земної кулі становить
………………………….. .
5. 5. На території України проживає …………………………
млн. чоловік.
6. 6. Рівність усіх рас довів …………………………..
.
7. 7. Населення України належить
до……………….раси.
6. Чекаю фото виконаної практичної роботи до вівторка (19.05)
12 травня
1. Виконайте тест на тему "Людські раси" до 14.00. Тест ТУТ
2. Уважно перегляньте відеоурок. В зошит випишіть поняття держава та політична карта.
3. Розгляньте політичну карту світу. Знайдіть такі країни та їх столиці: Росію, Канаду, Китай, США, Бразилію, Австралію та Індію.
4. Розгляньте карту України та знайдіть держави-сусіди.
05 травня
1. Повторимо природні зони Землі та їх мешканців, за домомогою інтерактивних вправ
2. Приготуйте зошити. Попрацюйте з навчальним відео.
28 квітня
1. Конспект матеріалів минулого уроку чекаю від 10 учнів. Хто надіслав-молодці.
Виконайте тест на тему "Біосфера. Географічна оболонка. Природні комплекси та грунти" до 15.00.
Увага! В одному з запитань є помилка в слові. Пробачте. Вже не можу виправити. Перед тестом повторіть такі терміни: планктон, нектон, бентос (тема гідросфера); закономірності г.о.; різновиди грунтів; гумус; причини утворення грунтів.
2. Перегляньте відео. Заповніть таблицю користуючись ним
3. Фото заповненої таблиці надіслати у вайбер до наступного вівторка. Робота на ОЦІНКУ.
17 квітня
1. Тема : "Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі". Перегляньте відео та пригадайте оболонки Землі, які ми уже вивчили (усно)
Тверда оболонка Землі - це ____________________________________
Повітряна оболонка Землі - це
_________________________________
Водна оболонка Землі – це
____________________________________
2. В зишиті запишіть :
17 квітня
"Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі"
Запишіть
У
перекладі з грецької «біос» - життя, «сфера»-оболонка. Отже, біосфера -оболонка
життя. Біосфера-оболонка нашої Землі, яка заселена живими організмами.
Де починається та закінчується
життя на Землі? Чи має біосфера чіткі межі?
Щоб краще це зрозуміти давайте
розглянемо малюнок.
Зверніть увагу на межі біосфери та занотуйте їх у зошиті.
Усно дайте відповіді на питання.
Що таке біосфера?
Що в перекладі означає біосфера?
У скільки царств живої природи
об’єднуються живі організми.?
Які оболонки входять до складу
біосфери?
Чи існують межі біосфери?
3. Д.З. опрацюйте текст параграфа 54.
14 квітня
1. Ця вправа домоможе вам налаштуватися на підсумковий тест. Вперед
https://learningapps.org/2240523
2. Виконайте вправи за минулий урок (див.нижче)
3. Виконайте підсумковий тест до 14.00. Переходьте за посиланням.
2. Виконайте вправи за минулий урок (див.нижче)
3. Виконайте підсумковий тест до 14.00. Переходьте за посиланням.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=103731
10 квітня
1. Сьогодні ми з ВАМИ дізнаємось про значення води на нашій планеті та проблеми Світового океану. Перегляньте навчальні відео.
2. На наступний урок напишемо узагальнюючий тест на тему "Гідросфера". Повторіть цю тему за допомогою інтерактивних вправ.
https://learningapps.org/3154960
https://learningapps.org/2244910
https://learningapps.org/4894384
https://learningapps.org/3370860
https://learningapps.org/2244910
https://learningapps.org/4894384
https://learningapps.org/3370860
3. Д.З. Повторити "Гідросферу".
07 квітня
у
2. Виконайте інтерактивну вправу
3. Перепишіть у зошит таблицю походження озерних улоговин та знайдіть ці озера у ваших кольорових додатках (атласах) до практичних робіт.
ПИШЕМО:
03 квітня
Домашня робота
Комментариев нет:
Отправить комментарий