6 клас біологія

Вітаю вас, дорогі шестикласники. На цій сторінці ви зможете знайти всі матеріали з біології. 

05 травня 

1. УВАГА!!! До 9.15 (кінець уроку) чекаю ваші біологічні диктанти за 28 квітня (для тих, хто ще не надіслав). 

2. 
В зошитах запишіть:
5 травня
Тема уроку: "Сапротрофні - цвілеві гриби". 
Перегляньте навчальне відео.
3. В зошиті замалюйте будову цвілевого гриба


4. Д.З. Опрацюйте текст параграфа 52 (те, що стосується теми)


28 квітня
1. Приготуйте зошит та ручку. Виконайте біологічний диктант. (Пишемо 28 квітня, не 29)


2. Перегляньте презентацію за посиланням. Д.З. в кінці презентації

                   ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТУТ

19 квітня

1.  Пишемо узагальнюючий тест  (до 10.30) на тему "Різноманітність рослин". Будьте уважними. Переходьте за покликанням


14 квітня 


1.  Сьогодні узагальним Ваші знання з теми "Різноманітність рослин". Пограйтесь і виконайте необхідні інтерактиіні вправи.





3. Усно дайте вдповіді на питання (користуйтесь підручником).


«Різноманітність рослин»
  1.Як називається розділ ботаніки, що вивчає різноманітність рослин?
_____________________________________________________________________
2  . Хто запропонував систему подвійних назв видів у XVIII ст.?
_____________________________________________________________________

   3. Вкажіть найменшу систематичну одиницю.

_____________________________________________________________________
4. Як називаються волосоподібні вирости у мохів, які слугують корінням.
_____________________________________________________________________
   5. Як називається коробочка зі спорами у мохів?
_____________________________________________________________________
8 6. Про групу яких рослин йде річ – одні з найдавніших вищих рослин; нині вони лише багаторічні вічнозелені трав’янисті рослини?
_____________________________________________________________________
7.  Наведіть приклад хвоща.
_____________________________________________________________________
8. Чи цвітуть папороті ?
_____________________________________________________________________
  9. Які дві групи рослин здатні утворювати насіння?
_____________________________________________________________________
10. Який тип кореневої системи у голонасінних?
_____________________________________________________________________
11.Чим представлені листки у голонасінних?
_____________________________________________________________________
12. На які дві групи поділяють покритонасінні(квіткові)?
_____________________________________________________________________
13. Вкажіть характерні ознаки однодольних рослин.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. Вкажіть характерні ознаки дводольних рослин.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Які рослини бувають за відношення до світла?
_____________________________________________________________________
2Як називають особливу групу рослин посушливих районів, які мають соковиті стебла і лист
_______________________________________ 
17.Що таке флора?
____________________________________________________________________
18. Яке значення рослин для життя на планеті Земля та людини?


_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
4. Чи важко було відповісти на всі запитання? Певна, що ти впорався (лась). На наступний урок напишемо контрольний тест за вищеподаними питаннями. Успіхів.
12 квітня
1. Чекаю ваші практичні роботи до кінця дня (за 07.04.) 

2. Перегляньте презентацію. Законспектуйте найголовніше ( типи рослинних угруповань, яруси лісу, пити луків, флора).

2. Чи велике значення мають рослини для існування життя на планеті Земля? Довідатись про це нам допоможе наступний ролик. 
3. Виконайте інтерактивну вправу  (перейдіть за покликанням)

https://learningapps.org/5342654


4. Прослухайте, або прочитайте параграф  50 з підручника (це і буде ваше Д.З.), опрацюйте конспект у зошитах. Підготуйтесь до усного опитування за поданим матеріалом. 


07 квітня

1. Виконайте практичну роботу в своїх зошитах (робочих) за інструкціями у відео. 
2. Накресліть таблицю (як у відео). Наявність органу позначаємо + , а відсутність -.

3. У висновку запишіть подібні риси всіх рослин (представлених у відео).

4. Виконану роботу (фото) надішліть до понеділка (12.04) в особисті повідомлення VIBER.



20 січня

1. Повторіть параграф 27. Не поспішайте. 

2. Виконайте тест. Маєте лише 1 спробу і 12хв часу. Тест відкритий до 10.00.


13 січня 
1.  Перегляньте навчальне відео (зі звуком). Уважно слухайте та виконуйте всі завдання (конспектуйте). 
ВІДЕО ТУТ (для тих, хто працює з телефона)



2. Після перегляду відео, виконайте тест (до 9:25). Чітко вказуйте своє ім'я та прізвище. Виконуємо лише один раз. Успіхів.








20 травня
1.  В зошит запишіть 
                                                                        20 травня 
                                                                      Лишайники


2. Перегляньте цікавий відеоурок. Запам'ятайте такі поняття: лишайник, слань, типи слані.
3. А ще ...незвичайний урок
4. Д.З. До понеділка повторіть все про гриби. Напишемо контрольний тест.

18 травня 

1. В зошит запишіть 
                                                                        18 травня 
                                                                 Гриби -паразити
2. Перегляньте відеоурок


3. Згадайте особливості грибів, виконавши інтерактивну вправу ТУТ
4. Склади пазл та подивись щось неймовірне ТУТ
5. Пригадайте особливості живлення грибів та спробуйте назвати представників кожної групи.



13 травня


06 травня
1. Сьогодні виконаємо практичну роботу. Інструкція та всі необхідні матеріали у відеоуроці. Зупиняйте відео за необхідності



04 травня
1. Уважно прегляньте презентацію. Прочитайте інформацію, подану у ній та розгляньте фото їстівних і отруйних грибів.


2. Виконайте цікаві інтерактивні вправи. Розпізнайте їстівні і отруйні гриби. Щоб дізнатися їх назву, наведіть стрілкою мишки на "І" у правому верхньому куточку. 


3. Чекаю решту біологічних диктантів. 





27 квітня 

1.  Продовжуємо працювати над темою. Вся інформація у відео. Приготуйте зошит.
Пишемо : 
                                                                         27 квітня
Особливості розмноження та живлення грибів грибів (далі те, що прошу записати у відео)



2. Прочитайте  51  параграф повністю. В середу напишемо біологічний диктант. Конспект за 22 та 27 квітня + диктант=оцінка. 

22 квітня

1. Вивчаємо нову тему. Вся інформація у відео. Приготуйте зошит.
Пишемо : 
                                                                         22 квітня
Особливості життєдіяльності та будови грибів (далі те, що прошу записати у відео)

2. Опрацюйте свій конспект у зошитах та с. 192-193 у підручнику.




8 квітня 

В зошиті пишемо: 
тему (переписати)
мету(переписати)
обладнання (переписати)
ПИШЕМО 
Хід роботи ( читаємо уважно інструкцію і перписуємо таблицю) 


Практична робота № 4
 «Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.»
Мета: Навчитись визначати назви видів кімнатних рослин за допомогою атласів –визначальників, а також визначати до якої групи належить рослина за ознаками будови тіла. Зробити висновок , що будова рослини –це результат її пристосування до умов середовища. Створити рекомендації що до догляду за різними видами рослин враховуючи їх будову та пристосування.
Обладнання:  фотографії кімнатних рослин, що ростуть вдома.
Хід роботи:
1.За допомогою фото  визначте види кімнатних рослин.
2.Розгляньте будову різних видів кімнатних рослин. Визначте до якої групи кожна з них належить:
А) за типом розмноження -   спорові чи насінні рослини;
Б)екологічна група –за відношенням до світла, води, температури;
В)життєва форма рослин- дерев`янисті, напівдерев`янисті , трав`янисті,виткі, повзучі,  прямостоячі, однорічні чи багаторічні.
3. Створити рекомендації, що до догляду за різними видами рослин враховуючи їх будову та пристосування.

Заповніть таблицю «Характеристика кімнатних рослин».
Назва виду кімнатної рослини
Характеристика рослини за розмноженням та життєвою формою.
Екологічна група рослини
Рекомендації по догляду
Кактус(приклад)
Покритонасінні, розмноження насіниною або вегетативною брунькою, трав`яниста рослина.
Світлолюбна, рослина довгого дня,теплолюбна, посухостійка.
Грунт повинен бути повітро-і водопроникним з  достатньою кількістю піску, поливати по мірі висихання, південне вікно.




 Перегляньте фото рослин і доповніть таблицю 






Оберіть зі слайду необхідну інформацію для заповнення 
таблиці.









Фаленопсис (орхідея). Інтернет вам стане помічником, щоб заповнити таблицю. Необхідну інформацію можна дізнатися у рідних.











Хлорофітум. Інтернет вам стане помічником, щоб заповнити таблицю. Необхідну інформацію можна дізнатися у рідних.
Отже, в таблиці буде характеристика кактуса, фіалки домашньої, фаленопсиса (орхідеї) та хлорофітума.

Висновок: (ПИШЕМО відповідаючи на наступні питання) Чому кімнатні рослини потребують різного догляду? Про  що потрібно подбати перед тим , як завести в дома кімнатну рослину?

Чекаю фото сторінок зошита, з виконаною практичною роботою, в особистих повідомленнях VIBER.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Інтерактивна вправа (Курси)

https://learningapps.org/watch?v=pg1sijwmk20