7 клас


07 травня

1. Запишіть у зошит :
                                                                     07 травня
                             Природні багатства материків та океанів, їх основні види
(перегляньте відеоурок)
2. Перепишіть у зошит визначення та таблицю

Природнi ресурси — компоненти природи, якi людина використовує у своїй господарськiй дiяльностi.



3. Д.З. Прочитайте, або прослухайте 62 параграф з підручника 
Повторіть всі океани. У середу напишемо контрольну роботу. 



30 квітня

1. Повторіть географічне положення (протоки, якими з'єднуються с.260 карта), місце за площею, найглибші жолоби, першовідкривачів, кліматичні пояси  Атлантичного океану. 

2. Перегляньте відео. Зробіть конспект.



3. За бажанням виконай інтерактивну вправу, надішли мені фото  вірного рішення та отримай додатково 11 балів. Фото надіслати до середи (05.05).


4. Д.З. в кінці відео. 

23 квітня

Тема: "Тихий океан"


1. Бліцопитування (усно)

1) Що називають Світовим океаном?

2) Яка частина об'єму гідросфери припадає на Світовий океан?

3) Який з океанів найбільший за площею? Найменший?

4) Як називається найглибша западина Світового океану?

5) Яке значення має Світовий океан для людини?

6) Які елементи рельєфу дна океану вам відомі?


2. План вивчення океанів     (ми ознайомились з ним на онлайн уроці)

     •        1. Географічне положення та розміри Тихого океану.
        2. Історія дослідження океану.
      3. Особливості будови дна океану.        

                   4. Клімат Тихого океану.       

                    5. Властивості океанічних вод Тихого океану.
        6. Органічний світ Тихого океану.
        7. Ресурси Тихого океану.
        8. Екологічні проблеми Тихого океану.

Повторіть матеріал минулого уроку, переглянувши відео

3. Пропоную ознайомитись з навчальними відео.


4. Д.З. Опрацюйте текст параграфа 57 до кінця,повторіть 58.
Підготуйтесь до тестування.

16 квітня

1. Виконайте контрольний тест на тему"Євразія" до 13.00. Переходьте за покликанням. Тест дуже легкий). Маєте одну спробу і 25 хвилин часу. Успіхів. 

ТЕСТ 25 хв


09 квітня

ДОСЛІДЖЕННЯ ” ЗДІЙСНЕННЯ УЯВНОЇ ПОДОРОЖІ В ЄВРАЗІЇ УЗДОВЖ 50-Ї ПАРАЛЕЛІ.

До вашої уваги відео-подорож містами Євразії що розташовані вздовж 50-ої  паралелі.  Подорож здійснюється із заходу на схід. Починається  подорож в Європі  на берегах Майну, а закінчується  в Азії – на берегах Амуру. Подорожуючи даним маршрутом, ми можемо зауважити, як змінюються культири, релігії та особливості проживання людей.

Звичайно  населених пунктів, що розташовані вздовж 50-ї паралелі можна знайти досить багато, все залежить від вашої фантазії та вміння працювати з картами атласу.  Можна знайти в  містах чи селах  цікаві пам’ятки природи чи історичні надбання людства, що можуть  розповісти про звичаї та традиції людей, що  там проживають.

Міста розташовані вздовж  50 – ої  паралелі:

Франкфурт-на-Майні (50° 06´ пн. ш, 08° 40´ сх. д)

Прага (50° 05´ пн. ш, 14° 25´ сх. д)

Краків (50° 03´ пн. ш, 19° 07´ сх. д)

Сокаль (50° 29´ пн. ш, 24° 16´ сх. д)

Почаїв  (50° 00´ пн. ш, 25° 30´ сх. д)

Київ  (50° 27´ пн. ш, 30° 31´ сх. д)

Харків (50° 00´ пн. ш, 36° 18´ сх..д)

Актюбинськ  (Актобе) (50° 18´ пн. ш, 57° 10´ сх. д)

Семипалатинськ  (Семей) (50° 24´ пн. ш, 80° 13´ сх. д)

Комсомольськ – на –Амурі (50° 33´ пн. ш, 137° 40´ сх. д)

Натискайте на покликання (картинку), а потім на червону точку кожного географічного об'єкта (починаючи з 2-го)

Сделано с помощью
УЗНАТЬ БОЛЬШЕ

Д.З. Повторіть параграфи 50-53. 

02 квітня

ПЕПЕВІРИМО Д.З. за допомогою тестування " Природні зони Євразії"

1. Перегляньте відео про найвідоміші об`єкти Євразії віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО. 
2. Звичайно людина вносить свої корективи в природнє середовище всіх материків світу. Євразія не є виключенням. Ознайомтесь з наступним матеріалом
3.  А тепер порозважаємось і спробуємо виконати цікаві інтерактивні вправи, які допоможуть вам краще запам'ятати різні географічні об'єкти. УСПІХІВ.
4. На середу опрацюйте ще раз поданий матеріал до уроку. 

31 березня

22 січня
1. Повторили всі матеріали про Австралію? Виконайте підсумковий тест. Маєте лише 1 спробу та 20 хв часу.


20 січня
1. Виконайте тест на тему: " Географічне положення Австралії.Клімат. Води"
2. Запишіть число, дистанційна робота, тема: "Природні зони Австралії. Органічний світ. Населення"
3. Перегляньте навчальне відео
4. Зі сторінки 133 підручника випішіть поняття термінів "ендеміки" та "релікти". Наведіть приклади таких рослин і тварин в Австралії.
5. Перегляньте відео


6. Д.З. Підготуйтеся до діагностичної роботи. Повторіть матеріал на блозі та опрацюйте параграфи 28-31. 


15 січня
Презентація до уроку ТУТ



22 травня
1. В зошит запишіть
22 травня
Міжнародні організації з охорони природи

2. Перегляньте ще раз цей відеоурок з 10хв 09с і до кінця.
3. Ознайомтеся з навчальними інформаційними стендами
 Сталий розвиток – це такий розвиток суспільства, який задовольняє потреби сучасності, не ставлячи під загрозу здатність наступних поколінь задовольняти свої власні потреби. (запишіть у зошит визначення)


20 травня

1. Повторіть матеріали минулого уроку та виконайте тест до 18.00. Тест ТУТ
2. В зошит запишіть
20 травня
Дослідження на тему "Шляхи розв'язання екологічних проблем"

3. Перегляньте відео. Його підготували учні 8 класу. Проаналізуйте інформацію подану в ньому. Чи хотіли б ви щось додати? 

15 травня

1. В зошит запишіть:
15 травня
Забруднення навколишнього середовища. Види забруднень

2. Переглянь відеоурок
3. Запиши у зошит таблицю
4. Виконай інтерактивну вправу ТУТ

5. Запам'ятай



9 травня в Україні відзначають День Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років. Офіційне гасло пам'ятних заходів у цьому році – "1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо".

Шановні діти. Пропоную вам підтримати флешмоб "Мій прадід-герой". Надішліть фото свого родича (до неділі), тримаючи його в своїх руках, який був учасником ВВВ, а також ПІП і коротку інформацію про нього.Я зберу всі фото разом і змонтую відео. Якщо нема фото - надсилайте просто інформацію. За пошукову роботу отримаєте 12 балів.



08 травня

1. Виконайте тест до 10.00 на тему "Природні багатства материків і океанів, їх основні види. Природокористування". Увага! 7 та 10 питання мають по 3 вірні відповіді. 

 Тест ТУТ

2. Д.З. Повторіть всі океани. Напишемо контрольний тест і виставимо тематичні. 

ня

1. Повторіть матеріали минулого уроку. Урок буде проходити у форматі відеоконференції. Посилання надішлю у вайбер. Початок о 14.00

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ

https://drive.google.com/open?id=11oqVkDGfULmlUGG6RUMhc8d6CETjfDFH




22 квітня 

1. Перегляньте навчальне відео та законспектуйте те, що я вас проситиму.

2. Станьте мільйонером. Переходьте за посиланням

https://learningapps.org/2220435

3. Д.З. повторити параграфи 57-58., опрацюйте карту на с. 260 та параграф 59.


10 квітня         ЧЕКАЮ ТАБЛИЦЮ ДО 10:00

1. Сьогодні ми будемо повторювати відомості про материк Євразія за допомогою цікавих вправ. Вчимося - граючись. Вперед!!!

https://learningapps.org/4789358

https://learningapps.org/4845651

https://learningapps.org/4734428

https://learningapps.org/4311657

https://learningapps.org/4967794

https://learningapps.org/9946985

2. Виконавши всі вправи вірно- ви на 100% готові до контрольного тесту, який  виконаєте в середу. Будьте уважні. Бажано виконувати декілька разів. Успіхів.

8 квітня 

1. Перегляньте відеоурок
2. Охарактеризуйте географічне положення однієї з країн Євразії (за вибором). Результати занесіть у таблицю:
Рекомендую обрати (Китай, Японію, Індію чи Францію)

План характеристики
Характеристика
У якій частині Євразії знаходиться

Із якими державами межує

Якими морями омивається

Приблизна довжина із заходу на схід та з півночі на південь

Столиця та її географічні координати


Таблицю чекаю в особистих повідомленнях до 10.04 у VIBER.

3. Виконайте інтерактивну вправу (перейти за посиланням). Вам допоможе карта в  підручнику на с.221.


4. Д.З. Опрацюйте параграф 50 (або вивчіть відеоурок)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Інтерактивна вправа (Курси)

https://learningapps.org/watch?v=pg1sijwmk20