5 клас природознавство

Любий п'ятикласнику! На цій сторінці блогу, ти знайдеш повну інформацію до дистанційних уроків природознавства. Уважно дивись число, тему та матеріали уроку. Виконуй завдання відповідно до розкладу. 

30 квітня


1. Всі знання необхідно втілювати в життя і вміти їх застосовувати. Сьогодні розпочнемо виконувати проєкт. Всі необхідна інформація в презентації 

2. Для вирощування квасолі (бобів чи гороху) візьміть три посудини. В першу покладіть вологу серветку (змочуйте її кожні 2-3 дні), в другу- пісок+ каміння, в третю - грунт. В кожну ємність посадіть квасолинку (замочену, як показано в презентації). Спостерігайте за її ростом і розвитком. 

3. Фотографуйте ріст ваших рослинок кожні 3-5 днів. 

4. До 25 травня зробіть презентацію чи малюнок та представте результати вашої роботи у школі. Найвищу рослинку принесіть в клас. Розкажіть, як вам вдалося досягти таких результатів. Також, можна відзняти відео.

23 квітня
1. Перевіримо як ви засвоїли тему "Грунтове середовище". В зв'язку з можливим відключенняим електроенергії , тест відкритий до 19.00. Маєте лише 1 спробу.

2. В зошитах пишемо:

23 квітня
Дистанційна робота
Чинники живої природи


3. В зошиті складіть та запишіть ланцюги живлення 2 на вибір.


ПРИГАДАЙТЕ!!!

До прикладу ланцюги живлення можуть бути такими:



Д.З. Опрацювати текст параграфа 43 та скласти і записати в зошит 2 ланцюги живлення. 

16 квітня


1. В зошитах пишемо:

16 квітня
Дистанційна робота
Водне середовище та його мешканці
2. Перегляньте відео 

3. Ще раз перечитайте та запам'ятайте особливості водного середовища на картинці


5. Запишіть у ваші зошити інформацію з наступного слайду. Конспекти переглянемо у вівторок на онлайн зустрічі. 

6. Д.З. опрацюйте параграф 41. Усно дайте відповіді на питання с 156. 



09 квітня
1. Перевіримо домашнє завдання за допомогою тесту (12 хв., 1 спроба)



2. Запишіть в зошити: 

09 квітня
Дистанційна робота
Вода і тепло в житті організмів

Адаптація це-
Види адаптації... (виписати з відео)



30 квітня
1. Пригадайте. На останньому уроці, перед канікулами, ми з вами вивчали гриби. Також, ви вже знаєте дуже багато інформації про тварин та рослин.

2. Сьогодні у нас практичне заняття по визначенню назв найбільш поширених в Україні рослин, тварин, грибів. 
Опрацюйте презентацію та запам'ятайте цих представників трьох царств живої природи. 

3. За допомогою електронного визначника з'ясуйте назви наступних живих організмів та запишіть їх в зошит,  проставивши цифри від 1 до 6 у стовпчик. В п'ятницю перевіримо як ви впоралися із завданням. 

або 
відскануйте код та завантажте його на свій гаджет. 


Якщо вам не вдається завантажити визначник - не хвилюйтеся. Це завдання розберемо разом в п'ятницю. 

1. 
2. 
3.
4. 
5.
6. 



22 січня
1. Повторіть все про Місяць та затемнення. Вам допоможе параграф 25 у підручнику.

2. Виконайте контрольний тест. Маєте 20 хв та лише 1 спробу. Тест відкритий до 15:00.

12 січня
1. Відкрий зошит та запиши число і тему уроку: "Рухи Землі. Пори року".

2. Ця тема тобі уже відома з 4 класу. Давай разом пригадаємо її та запам'ятаємо основні поняття і терміни. Переглянь навчальне відео


3. Запиши в зошиті вертикально (стовпчиком) цифри від 1 до 10 та виконай тести. 9 та 10 завдання мають по 2 правильні відповіді. Успіхів.



4.  Фото сторінки зошита з відповідями тесту надішли у приватні повідомлення Вайбер до кінця уроку (10:10). 
5. Д.З. Переглянь ще раз презентацію та опрацюй у підручнику параграф 24. 

15 січня зустрічаємось на відеоуроці у ZOOM. Посилання отримаєш у групі 5 класу вайбер.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Інтерактивна вправа (Курси)

https://learningapps.org/watch?v=pg1sijwmk20