9 клас мистецтво



Вітаю. Всі матеріали до уроків мистецтва будуть розміщені на цій сторінці мого блогу.

27 квітня
1. На минулому уроці ми розглядали тему "Бібліотеки". Перегляньте ще раз презентацію та виконайте тест (12 хв, відкритий до 17.00). Презентація ТУТ. Тест складений за інформацією поданою в презентації. 


2. Тема уроку: Незвичні музеї світу.  
Перегляньте навчальне відео. А в яких музеях побували ви? 
3. Д.З. Підготувати усну розповідь (7-10 речень) про один з музеїв, в якому ви побували. 


13 квітня

1. Минулого разу ви ознайомились з рекламою. А що можна розрекламувати? Пропоную зробити вигідний вклад у свій розвиток. Уявіть, що ви власник кав'ярні, перукарні, заправки чи чогось іншого. Розрекламуйте свою діяльність за допомогою візитної картки. До прикладу



Зверніть увагу! На візитній карті має бути вказано назва компанії( чи рід діяльності), контактні телефони (можна вигадані))), адреса звичайна та електронна (також можна не справжні). Візитка повинна привертати увагу (яскрава, контрасна).

2. Д.З. створити візитну картку у Paint, PowerPoint чи намалювати на звичайному листочку. Зробіть фото та надішліть мені у особисті повідомлення у VIBER до 20.04. (наступний урок). ПАМ'ЯТАЙТЕ! Не виконане д.з=1 бал. 

30 березня


1. Тема: "Фотомистецтво" Перегляньте презентацію.


2. Оберіть будь-яку тему (птахи; я на відпочинку; я і мої друзі; райські куточки на Землі; коронавірус...) і створіть фотоколаж за допомогою будь-якої, зручної для вас програми
та інші
ЯК МІНІМУМ, на одному фото маєте бути ВИ. Так я точно буду впевнена у вашому авторстві.

(до 06.04.). Зробіть скрін екрана і відправте мені в особисті повідомлення VIBER. Отримаєте оцінку. 

ДО ПРИКЛАДУ:
12 січня 

1. Відкрийте зошити та запишіть число і тему уроку: " Кіномистецтво. Види кіно"
2. Перегляньте презентацію до теми за посиланням та законспектуйте визначення поняття "кіномистецтво" та 5 видів кіно (лише назви).


3. Хто ж винайшов перший кіноапарат та зняв фільми? Наступне відео допоможе вам розібратись в цьому. 
4. Перегляньте фрагмент фільму з комедійним актором Ч. Чапліном. 
5. Д.З. А тепер, самі спробуйте підібрати музику до фільмів з Ч.Чапліном за допомогою мережі Інтернет. Аудіофайл надішліть до наступного уроку  (19.01)у приватні повідомлення вайбер.


20 травня
1.  Тема: "Мистецтво в діалозі культур. Українці у світі"
Прочитайте інформацію на слайдах, розгляньте світлини та твори мистецтва.
2. Прослухайте музичний твір С. Крушельницької Арію Чіо-Чіо-Сан з опери Дж. Пуччіні

3. Складіть сенкан зі словом "мистецтво"

Нагадую!
Що таке сенкан? Як його написати?
Сенкан – це вірш, що складається з пяти рядків.
Слово »сенкан» походить від французького слова «пять» і означає вірш у пять рядків.

1.     Перший рядок – тема (іменник).
2.    Другий – опис теми (два прикметники).
3.    Третій – називає дію, пов’язану з темою, складається з трьох дієслів.
4.    Четвертий рядок – фраза, переважно з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.
5.    Останній рядок – одне слово – синонім до слова(теми), ніби висновок вірша.

       До прикладу:

1. Мистецтво
2. Красиве. незвичайне
3. Чарує, надихає, сповнює
4. Нікого не залишає байдужим
5. Творчість

4. ДЗ. Фото сенкана зі словом "мистецтво" надіслати до понеділка (25.05) в особисті повідомлення.


13 травня
1. Тема: "Мистецтво в діалозі культур. Полікультурність"
Перегляньте  відеоурок

2. Чекаю ваші диспути. Роботи здали 4 учні.

06 травня

1. Пергляньте ще раз відео за минулий урок. Уявіть, що ви розмовляєте зі своїм товаришем про значимість бібліотек для сучасного суспільства. Напишіть диспут (8-10 речень) на тему: "Сучасна бібліотека втратила титул "храм мудрості". Ви можете погодитися, або ж ні, з даною фразою. Чекаю ваших роздумів  (фото у вайбер) до 13.05.

29 квітня
1. Чекаю ваші візитки до кінця 5 уроку (13.00)
2.  Тема: "Збереження мистецьких надбань:бібліотеки". Перегляньте цікаве відео




15 квітня

1. Чекаю ваші фотоколажі (сьогодні останній день).

2. Перегляньте навчальні відео про рекламу.

3. Д.З. Вміти давати відповіді до матеріалів поданих у навчальних відеороликах. 











Комментариев нет:

Отправить комментарий

Інтерактивна вправа (Курси)

https://learningapps.org/watch?v=pg1sijwmk20