Вітаю, дев'ятикласники! Від нині всі домашні завдання з географії та матеріали до уроків будуть розміщені на цій сторінці мого блогу.
30 квітня
1. Тема: "Фінансові послуги. Комп'ютерне програмування" (презентація за посиланням). Д.З. в презентації.
2. Фото Д.З. надішли у вайбер (особисті повідомлення) до 11.05 (до початку уроку у вівторок).
20 квітня
1. Перегляньте відео ЗІ ЗВУКОМ та запишіть до дошита те, що я вас проситиму. Конспект перевіримо наступного уроку
Пишемо
20 квітня
Міжнародний туризм (далі за змістом відео)
ВІДЕО ТУТ. (число пишемо 20, не 21 як у відео).
2. Ознайомтесь з об'єктами світової спадщини ЮНЕСКО України
Д.З. Опрацювати параграф 43, повторити 42.
16 квітня
1. Перевіримо ваші знання з теми "Торгівля" Тест відкритий до 15.00.
2. Запишіть у зошитах:
16 квітня
Дистанційна робота
Туризм в Україні. Чинники розвитку
3. Д.З. Перегляньте відеоурок та опрацюйте
текст параграфа 42. В зошит запишіть головні визначення і поняття (нижче під відео). Конспект перевіримо на онлайн зустрічі.
Рекреаційні ресурси — природні й природно-технічні об’єкти та яви-
ща природи, які мають комфортні властивості для відновлення фізичних,
духовних і нервово-психічних сил людини.
Види туризму:
За статусом: міжнародний, внутрішній
За метою: рекреаційний (відпочинок), лікувальний, пізнавальний (екскурсій-
ний), релігійний, сільський, діловий (бізнес -, конгрес -, виставковий туризм та
ін.), етнічний тощо
За способом проведення часу: активний (спортивний, пригодницький тощо),
пасивний («пляжний»)
За формою організації подорожі: індивідуальний, груповий
За віком учасників подорожі: дитячий, молодіжний, дорослий, людей похило-
го віку
За масштабами: локальний, регіональний, міжрегіональний, світовий
За терміном відпочинку: нетривалий (вихідного дня або кінця тижня), стан-
дартний (один-два тижні), тривалий (місяць і більше)
Розбудова готельно-ресторанної мережі та облаштування пам’яток культури й мистецтва для прийому туристів є основою розвитку туризму. Особливо важ-ливо розвивати транспортну доступність відповідних туристичних місць.
06 квітня
1. Минулого уроку ви повторили все про транспорт світу та України. Перевіримо ваші знання.
Тест 27 питань (20хв).
02 квітня
1. Почнемо з повторення. Минулого уроку ви ознайомилися з різними видами транспорту. Маєте нагоду попрацювати з цікавою інтерактивною вправою. Тоді до роботи.ВПРАВА ТУТ
2. В зошит перепишіть таблицю
ПИШЕМО:
02 квітня
Домашня робота
3. Опрацюйте тему: "Транспорт світу" та "Транспорт України"за допомогою відео та параграфів 38-39 (до вівторка). У вівторок напишемо контрольний тест на тему: "Транспорт". Уважно розгляньте колові діаграми. Зверніть увагу на найбільші морські порти світу, аеропорти...Законспектуйте найголовніше.
4. А зараз, виконайте інтерактині вправи
(для виконання натискаємо на стрілочку в правому нижньому кутку)
19 січня
1. Запишіть в зошити число, дистанційна робота та тема: " Виробництво чавуну, сталі і прокату в Україні"
2. Спочатку відправимося на віртуальну екскурсію до металургійного комбінату
3. Повторіть вивчений матеріал за таблицями
ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ УСНО
1. Поясніть, чому Україна входить до складу країн-лідерів із виробництва чавуну, сталі та прокату.
2. Поясніть вплив сировинного, паливного, електроенергетичного, транспортного, споживчого, екологічного чинників на розміщення металургійних комбінатів України.
3. Покажіть на карті центри чорної металургії в Україні: Кривий Ріг, Дніпро, Кам’янське, Запоріжжя, Нікополь, Маріуполь, Краматорськ, Алчевськ.
4. Поясніть чинники формування металургійних районів України, покажіть їх на карті.
5. Д.З. Користуючись картами (вище) та параграфами 23-25 в підручнику заповніть таблицю в зошиті та представте її 26/01 на уроці.
15 січня
1. Виконайте тест відповідно до д.з. Маєте лише 1 спробу і 12 хв часу. Відповідь у останньому питанні (блюмінг).
2. Запишіть у зошити число, дистанційна робота та тему: "Кольорова металургія України".
3. Перегляньте навчальне відео
4. Опрацюйте презентацію за покликанням ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТУТ
5. Д.З. Опрацювати відео та презентацію на цій сторінці блогу (ще раз).
22 травня
1. Ознайомтеся з термінами:
Бедле́нд — рельєф, що характеризується заплутаною мережею ярів та гострих водороздільних гребенів і виникає на глинистих породах.При цьому тимчасові водотоки за відсутності значного ґрунтово-рослинного покриву створюють тут хаотичне поєднання численних ерозійних схилів, що робить неможливим будь-яке господарське використання території. Часто виникає при нераціональному видобутку корисних копалин.
Сталий розвиток — це «розвиток, який задовольняє потреби нинішнього покоління без шкоди для можливості майбутніх поколінь задовольняти свої власні потреби».
1. Ознайомтеся з термінами:
Бедле́нд — рельєф, що характеризується заплутаною мережею ярів та гострих водороздільних гребенів і виникає на глинистих породах.При цьому тимчасові водотоки за відсутності значного ґрунтово-рослинного покриву створюють тут хаотичне поєднання численних ерозійних схилів, що робить неможливим будь-яке господарське використання території. Часто виникає при нераціональному видобутку корисних копалин.
Сталий розвиток — це «розвиток, який задовольняє потреби нинішнього покоління без шкоди для можливості майбутніх поколінь задовольняти свої власні потреби».
2. Повторіть матеріали минулого уроку. Думайте логічно. Не поспішайте. Виконайте тест до 17.00.
ТЕСТ ТУТ
ТЕСТ ТУТ
19 травня
В зошит запишіть
19 травня
Глобальні проблеми людства
1. Перегляньте відеоурок
2. Екологічна проблема постала дуже гостро і для України. Перегляньте відео
3. Розгляньте та проаналізуйте карту
08 травня
1. Перегляньте навчальну презентацію. ТУТ
2. Уважно вивчіть таблиці
3. Підготуйтесь до контрольного тесту (вівторок) за параграфами 40-46.
1. Виконайте тест на тему "Туризм в Україні і світі"до 14.00
2. Приготуйте зошит та ручку. Перегляньте віде (зі звуком). Д.З. у відео
14 квітня
1. Перегляньте та прослухайте відео на тему "Світовий ринок товарів і послуг". В ньому я озвучила лише головні аспекти , які характеризують цю тему. Слухайте уважно до кінця. Переходьте за посиланням2. Опрацюйте параграф 41 до п'ятниці.
3. На наступний урок напишемо тест (параграф 40-41).
07 квітня
1. Повторили параграф 38-39? Переглянули таблицю та презентації? Тоді до роботи. Тест виконати до 18.00
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=615550
2. Переглянути і законспектувати в зошит (1-2 с.) матеріали до теми "Торгівля"
Замислись: яким чином країни світу співпрацюють між собою?
Жодна країна світу не може обійтися без торгівлі. Торгівля
акумулює в собі специфічні особливості вироблених товарів і наданих послуг, їх
споживчі якості, уявлення покупців про можливості товарів задовольняти потреби.
За допомогою зовнішньої торгівлі національна економіка взаємодіє з
господарствами інших країн. Завдяки міжнародній торгівлі досягається вищий
рівень задоволення потреб для населення кожної з торгуючих країн (хоча, може, і
не однаковою мірою). Кожен із нас майже щодня користується послугами торгівлі.
Тому надзвичайно важливо розуміти особливості розвитку та сучасні форми
організації торгівлі в Україні та світі.
Основними інфраструктурними елементами ринку товарів і послуг виступають
біржі. Біржа є ринковою організацією (установою), де здійснюється продаж
великих партій товарів або послуг, цінних паперів, валюти, інформації,
науково-технічних розробок, а також наймання робочої сили на основі договорів.
Як біржі впливають на
світову торгівлю?
Основними формами торгівлі є внутрішня і зовнішня, а також
гуртова і роздрібна. Якщо продаж здійснюється в межах однієї країни, то
торгівлю називають внутрішньою, а якщо
між країнами — зовнішньою.
Показники зовнішньої торгівлі.
Обсяги зовнішньої торгівлі зазвичай визначають
зовнішньоторговельним обігом, тобто сумою експорту та імпорту, виражених у
грошовій формі. Різницю між розміром експорту та імпорту називають сальдо
зовнішньої торгівлі. Якщо експорт перевищує імпорт, то сальдо зовнішньої
торгівлі називають додатним, якщо навпаки — від’ємним.
Всі ці тенденції у
розвитку зовнішньоторговельних зв’язків визначаються такими чинниками:
1) подальшим прискореним розвитком науково-технічного
прогресу (НТП), який вимагає об’єднання зусиль багатьох країн для його реалізації
в економіці;
2) поглибленням
міжнародного поділу праці;
3) проведенням державами світу зовнішньоторговельної
політики, спрямованої на, з одного боку, розширення зон вільної торгівлі, а з
іншого — на протекціонізм, тобто захист вітчизняної економіки від іноземних
конкурентів.
При цьому виникає
видиме протиріччя між високорозвинутими країнами, яким вигідна вільна торгівля
без будь-яких обмежень, і країнами, що розвиваються, які намагаються шляхом
протекціонізму пожвавлювати економічний розвиток окремих галузей.
3. Д\З опрацювати подані матеріали, зробити конспект (або опрацювати і законспектувати параграфи 40, 41) УСПІХІВ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий