8 клас мистецтво

Вітаю. Всі матеріали до уроків мистецтва будуть розміщені на цій сторінці мого блогу.

26 квітня
1. Чекаю Д.З. за 12 квітня до початку 6 уроку.
2.  Запишіть у ваші зошити:
 26 квітня
Дистанційне навчання
Стиль реалізм

 Реалізм (від лат. rеаlіs — суттєвий, дійсний) — стиль і напрям у мистецтві, який сповідував необхідність правдивого відображення дійсності в її типових рисах.

3. Перегляньте найвідоміших представників стилю реалізму. Чиї прізвища вам уже відомі?

4. Друга половина XIX століття. На відміну від романтиків, представники нового напрямку в мистецтві вважали, що об’єктом мистецтва живопису можуть бути лише предмети, видимі й відчутні для художника, а тому, на їхню думку, митцю не варто малювати те, чого він не бачив, і давати волю своїй уяві. Звернення до сучасності у всіх її проявах з опорою, як проголошував Еміль Золя, на точну науку стало основною вимогою цього художнього стилю. У мистецтві з’являється новий герой – людина праці, замальовується її побут, життя і діяльність.

Отже, сьогодні ви дізнаєтесь, що услід за романтизмом у мистецтві другої половини XIX століття утвердився складний, суперечливий і багатогранний напрям — реалізм.

Презентація до уроку ТУТ (уважно опрацюйте її).

5.  Дати відповіді на запитання усно. 
  • Які особливості архітектури реалізму вам запам’яталися?
  • Розкажіть про використання елементів різних стилів в архітектурі реалізму. У яких напрямах будівельного мистецтва це проявилося?
  • Творчість яких відомих скульпторів припадає на другу половину ХІХ-ХХ ст.?
  • Наведіть приклади скульптурних творів реалізму.
  • У чому полягає відмінність стилю реалізм в архітектурі та пластиці від інших відомих вам стилів у цих видах мистецтва? Обгрунтуйте свою думку.

12 квітня

1. Запишіть у ваші зошити:
 12 квітня
Дистанційне навчання
Стиль романтизм

2. Прослухте, перегляньте та законспектуйте (до 1 с.) наступний матеріал

3. Опрацюйте ваш конспект до наступного понеділка. Усно встановіть спільне та відмінне між класицизмом та романтизмом. 


05 квітня


1. Повторіть стиль Класицизм переглянувши презентації, якими ми користувалися на уроці, за покликаннями 
Класицизм
Музика, театр, мода класицизму

2. Як і домовлялись на минулому уроці - пишемо контрольне тестування на тему "Класицизм". Ви повторили вдома відповідні параграфи та презентації (вище) і готові переходити до запитань, тоді вперед


18 січня 
1. Перегляньте коротке навчальне відео зі звуком. Запам'ятайте головні особливості стилю
2. Розгляньте замальовки архітектурних споруд у стилі Бароко



3. Д.З. Створити малюнок-замальовку тієї споруди, яка найбільше вразила. Малюнок принести 25 січня на урок мистецтва. 



11 січня 2021 року

1. Запишіть у зошитах число та тему  уроку: "Мистецтво в культурі минулого"
2. Пропоную відправитись у віртуальну мандрівку музеями світу. Перегляньте відео

3. А також, музеями України. 


4. 
 Д.З. Пригадайте, які музеї ми з вами відвідали у нашому місті?А в якому музеї побували ви окремо? Що вам там сподобалось? Складіть про це розповідь 10-12 речень та запишіть у зошит. Фото надішліть у вайбер (приватні повідомлення) до наступного уроку (17.01 до 16.00)
Пригадати наші екскурсії вам допоможуть фото 





 20 травня
1. Тема: "Зустрілися стилі в мистецтві". Це відео допоможе пригадати всі стилі  та твори мистецтва, з якими ми знайомилися протягом року.
2. Після пергляду відео, виконайте підсумковий тест з мистецтва до 20.00. Тест ТУТ

13 травня
1. Сьогодні подорожуємо віртуальними музеями світу

2. І віртуальними музеями України

3. Д.З. А в якому музеї побували ви? Що вам там сподобалось? Складіть про це розповідь 10-12 речень та запишіть у зошит. Фото надішліть у вайбер (приватні повідомлення) до наступного уроку. 14 учнів не виконали жодної роботи. Вас чекають одиниці. Є час виправити ситуацію.

06 травня

1. Тема: "Українське мистецтво". Уважно опрацюйте навчальне відео (зупиняйте за необхідності)



2. Прослухайте уривок з опери "Запорожець за Дунаєм" пісня Карася С. Гулак - Артемовський





29 квітня
1. Нова тема у відео. Диктант надіслали 4 учнів. Решті одиниці ставити?

22 квітня


Перегляньте, ще раз, відеоурок за 15 квітня та дайте відповіді на питання (питання не переписувати)

В зошиті напишіть                                         22 квітня                    

                                                      Музика романтизму. Диктант                    

                                           1...                   

                                           2...


1б.     1. Коли виник музичний романтизм?

2б.     2. Назвіть два прізвища композиторів романтизму.

1б.     3. Хто автор картин "Чумаки на відпочинку" та "Дев'ятий вал"?

1б.     4. Цей польський композитор виступав з 8 років. Улюблений інструмент -        фортепіано.  Більшість життя прожив у Франції. Про кого йде мова?

1б.    5. У відео ви прослухали композицію "Вальс №10". Хто її автор?

1б.    6. Назвіть композитора увертюри "Сон у літню ніч".

1б.    7. Назвіть композитора, який написав оперу "Політ валькірії".

4б.    8. Напишіть дві характерні риси романтизму в музиці.

                                     Фото диктанта надішліть сьогодні до кінця дня у                                                                особисті повідомлення  Viber. 

                                                   ПАМ'ЯТАЙТЕ! Не виконане д.з=1 бал. 


15 квітня
1. ЧЕКАЮ ВАШІ ФОТОКОЛАЖІ.

2. Уважно перегляньте навчальне відео.

3. Д.З. Уміти давати відповіді за матеріалами поданими у навчальному відео. 


 08 квітня

1. Перегляньте ролик про моду романтизму.

2. Створіть фотоколаж на тему "Мода романтизму" за допомогою будь-якої, зручної для вас програми
та інші. Необхідні фото можна знайти в мережі Інтернет.
Обов'язково
ЯК МІНІМУМ, на одному фото маєте бути ВИ. Так я точно буду впевнена у вашому авторстві.

(до 15.04.). Зробіть скрін екрана і відправте мені в особисті повідомлення VIBER. Отримаєте оцінку. 

ДО ПРИКЛАДУ:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Інтерактивна вправа (Курси)

https://learningapps.org/watch?v=pg1sijwmk20