10 клас


30 квітня.

1. До кінця дня чекаю ваших практичних робіт !!! (Бочкун, Ковшун, Кондакова, Овчаренко, Пармьонов Є., Пармьонов І., Ревко, Савенко, Туріщев). Це завдання за 16 квітня!!!

2. Перегляньте та законспектуйте відеоурок з 1хв 30 с до 11 хв.
3. Виконайте інтерактивну вправу на повторення


4. Д.З. Вивчить конспект в своєму зошиті, або опрацювати параграф 35 
(на 11.05). Не забудьте підготувати усну розповідь про одну з найбідніших країн Африки. 


20 квітня



1. Всю необхідну інформацію, включаючи домашнє завдання, ви знайдете у відео. Переходьте за покликанням.  Відео дивитися зі ЗВУКОМ.  ТУТ

2. Пригадайте географічну номенклатуру Африки за допомогою інтерактивної вправи. 

3. Знайдіть пару

ВПРАВА 2 ТУТ


16 квітня

1. В зошит пишемо:

16 квітня

Практична робота №6

Тема: "Основні центри машинобудування США, КАНАДИ та БРАЗИЛІЇ"


2. Перекреслити на заповнити таблицю використовуючи 44-47 сторінки електронного атласа (перейти за посиланням). Атлас переглядаєте онлайн. Якщо є вдома-чудово. Користуйтеся. Порівнюємо три країни і виписуємо в таблицю назви міст, де найбільше розвинуте машинобудування взалежності від їх розміщення (біля океану, в глибині країни чи біля кордону). Робимо висновок (3-5 речень).


Якщо в атласі відсутні дані про будь-який вид машинобудування - ставимо прочерк. 



3. Готову практичну роботу надіслати у VIBER до 20.04.



06 квітня

1. Виконайте тест (якщо повторили параграфи 30 та 31, а також, переглянули презентації)

США+КАНАДА (15хв)

30 БЕРЕЗНЯ

1. Вітаю. Перед канікулами ви отримали листочки з проєктними завданнями. Чекаю фото виконаної роботи до кінця уроку в о.п. Viber (на уроці не було Пікуль, Пармьонова І., Павліченко Я.). Решта мали підготувати д.з.

Розпочинаємо опрацьовувати тему :"США". Для початку познайомтесь з фізико-географічними особливостями  та економікою цієї держави за допомогою презентації

2. Варто переглянути і цікаві факти про цю державу


3. А зараз виконайте тренувальні вправи


https://learningapps.org/4619852 

2


19 січня

1. Повторіть Японію та Китай. Виконайте тест. Маєте лише 1 спробу та 12 хв часу. Тест відкритий до 10.00.  
2. Виконайте дослідження та представте результати на наступному уроці географії 26/01. Завдання розподілено на 3 групи. Читайте уважно, яку саме частину вам необхідно виконати та в якій формі. Інструкції в презентації

Презентація ТУТ


15 січня 

Презентація до уроку ТУТ КИТАЙ


12 січня



1. Запишіть число та тему уроку в свої зошити:" Географічне положення, освоєння та господарство Японії".

2. Перегляньте за законспектуйте у зошит(1-2 с) матеріал презентації за посиланням


3. Виконайте тест (6 питань ) у зошиті зі слайду презентації. 
4. Прочитайте цікаві факти 

- Японія – дивовижна країна. В ній люди живуть понад сто років, заводять домашніх тваринок - замість дітей та сплять на роботі.

- До складу Японії входить понад 6800 островів. Найбільший із них – це Хоккайдо, Хонсю, Сікоку та Кюсю.

В Японії мешкають понад 50 тисяч осіб, які вже відсвяткували 100-річний ювілей. У цій країні найвищий рівень тривалості життя в світі – 83,7 року.

В Японії курсують одні з найбільш пунктуальних поїздів у світі. Їх відхилення від графіка зазвичай не перевищує 18 секунд. При цьому поїзд на магнітній подушці може розвивати швидкість до 603 км/год.

Щороку в Японії трапляється близько 1,5 тисячі землетрусів. Один із найбільш руйнівних за всю історію країни стався в березні 2011 року. Він викликав цунамі, яке забрало життя 15 869 життів.

- В Японії більше домашніх тварин, ніж дітей. Кількість пухнастиків досягло 19,8 млн особин, у той час як дітей, за підрахунками демографів, у країні близько 15,9 млн.

- 90% мобільних телефонів у Японії – водонепроникні. Тому, що молодь користується ними навіть у душі.

- В Японії вирощують квадратні кавуни. Така форма спрощує процес упакування та транспортування цих ягід.

-Японці часто сплять в громадських місцях і на роботі. Така практика називається інемурі. Дивно, але керівництво не має нічого проти того, щоб їхні підлеглі задрімали за комп'ютером, оскільки вважають, що їх втомила важка робота.

5. Д.З. Відповіді тесту та конспект презентації надішліть у приватні повідомлення Вайбер до кінця навчального дня  (15.15).


22 травня

1. Запишіть у зошит
22 травня 
Україна в системі глобальних економічних відносин

2. Опрацюйте параграф 38. Розробіть опорний конспект (для себе). Проаналізуйте карту на с. 229. Зробіть висновки (усно).
3. Виконайте невеличку вправу ТУТ

4. Повторіть матеріали минулого уроку та параграфа 38. У вівторок напишемо тест. 


19 травня

1. Запишіть у зошит
19 травня 
Україна в геополітичному вимірі
2. Перегляньте відеоурок. Запам'ятайте висновки з нього.

08 травня

1. Виконайте тест на тему "Єгипет" до 15.00. 
Тест ТУТ
2. В зошит запишіть: 
                                                                          08 травня 
                                                   Південно - Африканська Республіка (ПАР)
Та прочитайте цікаві факти про цю країну у навчальному відео
3. Д.З. Опрацюйте текст параграфа 36 у підручнику. Законспектуйте його коротко (для себе).


0

28 квітня

1. Повторіть параграфи 33-34. Виконайте тест на тему "Загальна характеристика Африки" (до 16.00)


2. Уважно перегляньте відео. Особливу увагу звертайте на розташування країни на карті (червона точка на глобусі). В зошиті запишіть 
               
                                                                      28 квітня
                                                      Найбідніші країни Африки

Випишіть 10 фактів про життя і побут населення , які вас вразили (фото надішліть мені у вайбер до наступного вівторка).




14 квітня

1. Всім привіт. Виконайте тест на тему "Канада"за посиланням до 15.00.


2. Перегляньте урок  про Бразилію. Д.З. озвучене у відео - вас НЕ стосується.

3. Опрацюйте параграф 32 у підручнику.

07 квітня

1. Сьогодні познайомимося з чудовою державою Канадою. Перегляньте презентацію. В зошиті занотуйте головні особливості фізико - географічного положення та господарства Канади.


2. Давайте дізнаємось про цікаві факти цієї країни.

3. Виконайте інтерактивну вправу (перейти за посиланням). Для продовження вправи натискайте на стрілку в правому нижньому куточку.

https://learningapps.org/5013527

4. ЧЕКАЮ минуле домашнє завдання від 10 учнів!!!



03 квітня

1. Орпрацювали США? Тоді виконайте контрольний тест до 14.00
https://naurok.com.ua/test/join?
2. В зошиті пишемо
03 квітня
Домашня робота
В стовпчик проставляємо цифри від 1 до 8 і даємо коротку відповідь на питання.

1. Яку неточність ви помітили в презентації? Ця інформація зараз не актуальна.
2. З якої країни до США прибуває найбільше нелегалів?
3. Яка мова є найбільш поширеною в США?
4. Який тип електростанцій переважає в США?
5. Яке місце в світі займає США в світі?
6. За яким видом машинобудування штат Мічиган є лідером?
7. "Силіконова долина" в Каліфорнії є провідним районом по виробництву...
8. Яка частина США (Пн, Пд, Зх, Сх) є більш розвиненою? Поясніть чому?

Фото сторінки із зошита чекаю сьогодні до 18.00. в особистих повідомленнях Viber

31 березня

1. Вітаю. Розпочинаємо опрацьовувати тему :"США". Для початку познайомтесь з фізико-географічними особливостями  та економікою цієї держави за допомогою презентації

2. Варто переглянути і цікаві факти про цю державу


3. А зараз виконайте тренувальні вправи


https://learningapps.org/4619852 
https://learningapps.org/2121283 
https://learningapps.org/10083485

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Інтерактивна вправа (Курси)

https://learningapps.org/watch?v=pg1sijwmk20